}

BloggesT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...

Tuesday 9 August 2016

Panas! Terbongkar wajah encik mimpi yang amat mengejutkan



Siapa peminat Encik Mimpi boleh melompat gembira sekarang. Opsss nak tahu kenapa? Tentulah wajah sebenar Encik Mimpi terbongkar tetapi setakat mana tahap kesahihan perkara tersebut penulis tak boleh nak janji tetapi bila dilihat betul-betul memang dah macam Encik Mimpi. Yelar kan, pasti ramai teruja nak tahu wajah sebenar Encik Mimpi yang sebelum ini biasa bertopeng putih setiap kali membuat persembahan atau menghadiri majlis.
Sumber daripada blog syokmedia menunjukkan wajah Encik Mimpi yang sedang bermain telefon bimbitnya. Encik Mimpi atau nama sebenarnya Mohd Azam Zamri dan berusia 26 tahun dan saya berasal dari Kuala Lumpur.
Identiti Encik Mimpi sebelum ini menjadi penuh misteri, sehingga ramai peminat yang ingin tahu tentang dirinya yang sebenar.


Wajah Sebenar?

Mungkin gambar ini gambar zaman muda-muda Encik Mimpi, nampak macam budak mentah lagi. Opsss
Penampilan kini semakin matang! lebih styloooo tau! Patut la ramai peminat! Kalau nak tahu sebelum ini Encik Mimpi melepaskan jawatannya dengan sebuah syarikat teknologi maklumat bagi memberi tumpuan sepenuhnya pada nyanyian. Tindakan yang diambil langsung tidak dikesalinya malah dirinya yakin dia mampu berjaya dalam bidang nyanyian selagi ada usaha, keinginan dan bersedia dengan perancangan masa depan.Sumber : gosipmalaysia
Share:

0 comments:

Post a Comment

Adnow

loading...

Blog Archive

Babab Net-